Založ si blog

Komu patrí či slúži Facebook

Veľmi by ma zaujímalo, kto sedí za facebookom na Slovensku a kto rozhoduje o vhodných či nevhodných príspevkoch, ktoré sú, alebo nie sú v súlade s pravidlami komunity. Niekoľkokrát ma zablokovali, za ten istý komentár, vraj nenávistný, keď som namiesto slova róm použila slovo cigán, a pretože som nevedela či sa píše gey alebo gay tak som napísala po slovensky buzerant. ( mimochodom oni sami medzi sebou si tak hovoria). Až keď sa mi objavila možnosť sa vyjadriť, tak som požiadala o prehodnotenie, resp. možnosť nevhodný komentár vymazať, bolo mi to umožnené a môžem na fb komunikovať ďalej. Naďalej som si všimla, že sú blokovaní ľudia, ktorí majú viac konzervativne  ako liberálne názory a zastávajú určité, najmä morálne hodnoty. Nerozumiem tomu, ale z celého toho diania na tejto sociálnej sieti mám dojem, že na nej vládne nejaký druh totality. Facebook bezostyšne toleruje a naviac aj propaguje – aj v iných médiách stránku Zomri – vynikajúci biznis – stránku plnú nenávisti z ktorej „múdrosti“ čerpá naša mládež.

Dokonca včera som tam našla odkaz na web.blbec.sk, kde je zoznam fb skupín a ľudí, ktorých by mali fyzicky zlikvidovať.

Som z toho zhrozená a zdesená.To tu naozaj nie je nikto kompetentný, kto túto šíriacu zlosť, hnev, nenávisť a v konečnom dôsledku strach zastaví?

Či už ľuďom naozaj nič nie je „sväté“?

Pán Banáš, ktorého si vážim má článok, v ktorom sa píše niečo v tom zmysle, že sociálne siete používajú frustrovaný ľudia. S tým nemôžem súhlasiť, pretože ja ako imobilná mám obmedzenú schopnosť stretávať sa s ľuďmi osobne.

Rada by som dostala kvalifikovanú odpoveď, čo s tým facebookom bude naďalej. Ak bude tento stav zotrvávať tak si tú stránku radšej zrušim.

e

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 2084x
Priemerná čítanosť článkov: 2084x

Autor blogu

Kategórie

Archív